Balklänningar

Sitter och tittar runt på olika sidor med balklänningar. Ja du läste rätt, jag sitter klockan 12 på natten och tittar på balklänningar, utan att någon har tvingat mig! 
Och vet du vad det mest skumma med allt är? Jo jag roas utav det och blir helt "iiiih, ooooh iiiih den vill jag ha!!" i hela kroppen! Vad har hänt med mig? 
Har faktiskt hittat flera fina, ingen jag riktigt vet att jag med 110 % vill ha, men många fina som jag lätt skulle kunna tänka mig att ta på mig och som jag lätt skulle köpa om bara ekonomin tillät. 
Precis innan jag börja skriva här hittade jag även en jättesöt vanlig klänning. Inget jag personligen skulle bära kanske, men absolut en sådan jag skulle vilja äga. 
Nä men vad har hänt, inte nog med att jag tittar på klänningar, nu vill jag även köpa massa bara för att få äga dem och stolt kunna säga "en sådan har jag, låna?" 
Men nu ska jag läsa mitt sms jag fick, sedan ska jag återgå till tittandet efter klänningar.

Kommentarer
Postat av: T

Hihi men det är väl kul:D du hittade ingen som var tillräckligt bra då?:)

2010-02-22 @ 02:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0