Bilder och så!

Nu var man nästan klar med städningen, inte riktigt, men nästan. Känner mig i vilket fall som helst väldigt duktig. Fint blev det också, eller det hade iaf blivit om inte Jessica kommit hem och fått för sig att baka muffins mitt i min städning. Men hon städar nog upp efter sig så det blir fint igen. 
Funderar även på att äta något nu för om någon timma ska jag upp till stationen och hämta hem lilla Emma och efter det känns det lite sent att äta. 

Har även lekt lite med att ta lite bilder på mig själv, inte speciellt fina eller speciella eller någonting, men slänger väl upp dem här iaf bara för att jag vet att ni gillar bilder. 






Kommentarer
Postat av: Tobb

Jag gillar bilder...Speciellt på dig!:D Dom är ju hur fina som helst! så himla söta:D <3

2010-02-17 @ 19:53:25
Postat av: Stefan

haha wiiii!!! vilken glad tjej! sötis

2010-02-17 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0