Bloggning, mat, snö och svar på kommentar

Åter hemma i lilla fridfulla Falkenberg. Snörar gör det och blåser gör det och jobbigt var det att ta sig hem från stationen. Men eftersom jag är så otroligt bra så klarade jag det utan problem! 
Tänkte ha bloggat innan jag lämna Båstad, men kom på att jag packat ner datorn så det gick inte. Sen tänkte jag ha bloggat på tåget, men internet där var så segt så mobilen fick problem och la av typ. Så blev att blogga nu när jag kom hem ist. 
Har ätit tre rätters hos tvåorna och deras restaurang idag. Det var gott och en väldigt fin naturlektion kände jag, såna borde vi ha oftare!
Nu ska jag snart ut och gå iaf, väntar bara på att mamma ska hitta hem i snön. 


Svar på kommentar till inlägget "John Blund":




Svar- Ja men självklart! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

i natt kanske jag får hålla din hand?(A)

2010-02-18 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0