Chill

Sitter här med mitt täcke och mina kuddar, med en dator i knät, en tv framför mig och en ätande Jessica vid min sida. 
Sitter och snackar massa skit med min kära lilla vän Anton, mycket trevligt får jag säga! 
Försöker även att samla ork till att hämta min vattenflaska, men det går inte så bra precis. 
Har lust att redigera bilder, fota, måla och skriva texter. Dock har jag inga bilder att redigera, inget fint att fota, kan inte måla och vet inte vad jag vill skriva. Något tips? 



En liten bild på mig och bror bara för det var en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Toobe

Hehe du o din vattenflaska^^ Du kan väl börja skriva på en bok igen?:P

2010-02-15 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0