Fredagsmys med ny luft i lungorna!

Har varit ute med Stina en lång stund på en lång runda med massa snack om det ena och det andra. 
Sen hem, då det blev ett snabbt toalettbesök (för dig som vill veta all fakta) och sen ut på en promenad till med mamma, med snack om balklänningar. 
Så mycket luft i mina lungor har nu utbytts känner jag, det är skönt!
Nu blir det snart att äta paj, känns typ som att jag lever på paj nu för tiden, men det är gott!
Sen vad som händer ikväll är inte mycket, känner att min fredagssyssla ungefär kommer att gå ut på att äta chips och dricka lite vatten. Är det fredagsmys så är det!

Kommentarer
Postat av: johan:)

jag kommer ha fredagsmys bättre eän dig:D

2010-02-05 @ 18:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0