Godnatt

Anton gick. Jessica gick. Jag blev ensam kvar. Så nu planerar även jag att gå. 
Får bli att leta kul spel i morgon ist tänkte jag, för nu tänker jag sova. 
Börjar även bli lite småtrött på Lasse Lindh nu, så lika bra att han med får bli tyst nu. Känner också att det är tur att ingen är här just nu, för jag är på ett humör så jag skulle kunna sitta och prata om allt och ingenting i flera timmar utan att tröttna och bli tyst. Skulle säkert avbryta mig själv lite då och då med ett skrattanfall. Men det är ju inte speciellt ovanligt från min sida kanske. 
Så nu är det nog bäst att logga ut och sova, innan Jessica kommer in på msn igen och ber mig ännu en gång att gå och lägga mig för att klockan är efter 12. Hon gillar nog att ta hand om mig, kan inte ens släppa mig när vi inte är i Båstad. Söt sambo man har! 
Men vi hörs i morgon igen, sov gott! 



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kom och prata med mig!:D Visst har jag en gullig syster?!;P Nu är det iaf dags för mig att sova. Får se om jag vaknar imorn bara:P

2010-02-23 @ 06:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0