Hos Tobbe

Hejsan!
Blev inte mycket till blogg igår och kommer inte bli speciellt mycket mer idag känner jag.
Men nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska duschat klart, så tänkte jag kunde roa mig med ett litet inlägg.
Igår var det att leka med Tobbe hela dagen, sedan på kvällen blev det lite fest med han och hans små vänner.
Även min lilla sambo Jessica var där, trevligt får jag säga!
Idag blir det att leka ännu mer med Tobbe, känns som jag flyttat in här nu, haha.
Tror det blir en liten promenad senare och ikväll blir det att äta paaj!

Min lilla Stina har åkt till Thailand nu, ska vara borta två veckor. Känns inget kul att hon ska vara borta över lovet, vill ju träffa henne. Det är rätt konstigt egentligen, båda kan vara hemma i Falkenberg i flera helger utan att vi ses och utan att man tänker speciellt mycket på att vi inte ses. Medan nu när hon är bortrest så saknar jag henne redan.
Det är konstigt att man saknar först när det inte finns chans att träffas typ. Men som tur är kommer hon ju nästan snart hem igen!

Låg vaken innan idag och tittade på Tobbe när han sov, sen helt plötsligt började jag tänka på universum, hur stor är det? vad finns när det tar slut, för det måste väl ta slut någon gång? Hur ser det ut där ute, är det svart och mörkt eller vitt och ljust, eller är det kanske rosa med små gröna prickar i? Hur vet man att det är "oändligt"? Och vad betyder egentligen oändligt? Finns det liv där ute, eller är allt dött?
Dessa är bara några få frågor jag ställde mig själv, som jag inte fick något svar på.

Nu är Tobbe snart klar, så skriver mer i morgon igen, tack för mig och mina ord.

Kommentarer
Postat av: TObb

Paaaj:D

2010-02-13 @ 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0