Insnöade

Hemma från skolan nu då, har haft kök och natur idag. Så var en slapp dag helt enkelt.
Nu sitter jag här med en kopp te, resten utav dagen är planerad att gå ut på att plugga projektarbete och ta mig en dusch. Så mitt liv är inte jätteskoj just idag kanske, men jag klagar inte över det, är lika lycklig iaf! 
Dagen började rätt intressant om man så säger, när klockan blev dags-att-gå-till-bussen tid så kom vi inte ut genom våran dörr, jag trodde ju självklart först att det var Emma som misslyckats med att låsa upp den, men märkte rätt snabbt att det inte var så det låg till. 
Emma ringer till Linda och jag tittar ut genom fönstret, där jag möts utav en liten mindre chock då jag ser att någon, eller några, har lagt snö nästan upp till handtaget på våran dörr. Inte konstigt att vi inte kunde öppna den. 
Emma och Linda kommer iaf hit för att hjälpa oss ta bort all snö så vi kan ta oss till skolan precis som vanligt. 
Lite speciell början på dagen kanske, men himla skoj när man tänker efter! 



Mobilbild, men i vilket fall som helst så är detta våran "lilla" fina överraskning i morse. 


Kommentarer
Postat av: Tobbe

hahah gillart!^^ ganska rolig idé det faktiskt xD

2010-02-09 @ 17:38:46
Postat av: stiniii

hahaahhahahahahah

2010-02-09 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0