John Blund

Neheedu!
Nu planerar jag att ta och besöka John Blund för några timmar eller så. Helst fram till klockan sju i morgon, hade ju egentligen velat ännu längre, men det tar vi på fredag. 
Inatt tänkte jag att jag och John ska leva oss in i en värld nere vid havet, gärna lite sommar och varmt, men kväll ska det vara. Inte speciellt mycket människor, nästan bara jag. Kan iofs ta med mig någon frivillig som vill hålla min hand lite lätt
Längst ute på bryggan ska vi vara, ligga där och titta upp mot himlen, studera alla stjärnor och se precis vad varje liten prick har att ge. Det kommer ta flera timmar men det gör mig ingenting. Man ska höra vattnet under oss, ska kännas som vi är ute på havet. 
Tyst, stilla och fridfullt ska allting vara. Man blir helt lugn i sin själ. 
Bara ligga där ute, lyssna på vattnet, studera stjärnorna och andas in den friska luft världen har att ge oss! 
Det ska John skapa för mig inatt. Låter det inte underbart?

Kommentarer
Postat av: T

Får jag hålla din hand?(a)

2010-02-18 @ 00:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0