KLAR!

Bara för att jag är så jädra bra! 
Tror mitt projektarbete är KLART nu, jaa klart med stora bokstäver!
Har iaf fått ihop alla delar jag ska göra och ändrat allt de klagade på, så bäst för dem att de inte hakar upp sig på massa småfel under nästa vecka, då får jag tår i ögat! 
För nu känner jag mig klar! Och jag har inte ens någon att fira det med, suck!
Så får fira med att sova, helt ensam också, jätteskoj verkligen!
Uff, du borde komma hit nu! Ja du vet vem du är!
Haha kul att jag skriver så mycket även i mina tankar, eller alltså det som jag skriver med kursiv text är typ mer mina tankar också, utfyllnad för att ni lättare ska förstå och för att min hjärna överarbetar hela tiden. 
Men nu blir det att sova och drömma fint, första kvällen på några dagar nu som jag inte somnar till Tobbes sms, undra hur det kommer gå..? 


'
Ungefär så glad är jag just nu. Så godnatt!

Kommentarer
Postat av: T

Härligt! Får fira det imorn istället;) Jag skulle gärna kommit och gjort dig sällskap om jag kunnat!=/ men imorn slipper du iaf sova ensam:) Hoppas du kan sova gott nu när du fick några sms;)

...Världens härligaste och sötaste bild förresten:D

2010-02-11 @ 01:45:56
Postat av: Stefan

Så bra då!!! Trevligt!!

2010-02-13 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0