Klippt mig

Har varit ute och kört i mördarsnön idag.
Har varit och klippt mig, först när jag satt där kändes det inte alls som det skulle bli bra och jag blev nästan lite småledsen i mig själv, inte på ett sätt så jag börja gråta utan lite mer små deppig typ, men sen gick man ut i snön lite och när jag sedan kom hem var inte håret så överfluff längre och såg inte så tillfixat ut. 
Missuppfatta mig rätt, jag tycker inte det är något som helst fel på att ha tillfixat hår, utan menade mer på det att jag föredrar mitt egna när det är naturligt och inte massa hårprodukter i det. 
Så nu känns det nog rätt bra iaf, inte så stor skillnad från innan direkt och innan har jag ju trivts med det, så varför inte nu? 



Och ja, jag har Tobbes tröja på mig. Anledning till det? Den är varm och skön. 
(och jag har alla mina tjocka tröjor i Båstad, eftersom jag är så smart så lämna jag dem där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0