Lite om allt och ingenting

Precis inkommen efter en liten promenad på en timma ungefär. Måste säga att det känns intressant när de har plogat upp all snö där man ska gå, så man ist för gå mitt på vägen där bilarna ska köra egentligen. Man känner inte alls att det är lite farligt eller så, egentligen borde man nog ha vett att stanna inomhus dagar som dessa. 
Men det är så skönt och friskt ute, så man vill ut ju. 
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma in efter att ha skottat lite, då blir det nog lite mat och så. Iaf enligt mina planer. 
Vad som händer sen ikväll vet jag inte, Frida ville inte med ut på promenad så jag gissar att det säkert blir dator mestadels av kvällen. Ska även visa alla klänningar för min mamma sen och se vad hon säger om dem. 
Kanske får bli en kopp te sen med, det är ju gott. 
Men nu känns det som att jag bara snackar massa i onödan, som vanligt, så borde sluta skriva nu och skriva mer sen igen. Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0