Lite Tobbe, liten bild, lite snö osv.

Natten tillbringades hemma hos Tobbe, därför jag inte skrev mer här igår. 
Han skulle jobba vid 13 idag, så då körde han mig hem och här är jag nu. 
Trivs så himla bra med Tobbe och hemma hos honom. Känns så tryggt på något sätt. 
Snöar gör det ju nu igen också, känns som att det ungefär bara är jag i hela detta land som uppskattar snön fortfarande.
Visst jag skulle med tycka det vore skönt med lite värme och slippa ha så mycket kläder på sig och att man slapp bli insnöad överallt hela tiden och att man kunde vara ute på vägarna utan risk att halka. Men det är ju bara februari, hellre snö och fint en månad till än att ha grått och trist och blött med slask överallt. 
Hittade även en bild på Tobbe på min mobil innan, tror det är Jessica som tog den när han var nere i Båstad nu i veckan, för jag har då inte tagit den det är jag säker på. Lika fin som alltid är han på bilden iaf! 
Nu ska jag iaf ställa in mjölken i kylskåpet och dammsuga vårat hus, så blir mamma lycklig när hon kommer hem. Ska även slänga in en maskin tvätt kom jag på nu. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ttttobbe

Egentligen är det inte nå fel med snön alls, förutom att den är lite i vägen ibland^^ annars är den ju fin. Va fint:) jag tycker det är jättehärligt när du är hos mig med:) det är hur mysigt som helst och känns så himla bra! Du får vara hos mig hur ofta du vill^^) Vad är det för bild du har på mig då?:P

2010-02-19 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0