Mätt, glad och trött

Nu vart man väldigt mätt och glad igen då, fast är trött som bara den. Tror jag kommer somna inom tre minuter när jag slänger mig i soffan snart. Men sömn är bra, så man får väl offra sig någon gång, även om det råkar vara fredag idag. Kom även på innan att det var rätt längesen jag sov i min egna säng, eller det känns som det var längesen iaf. Kommer inte ihåg när det var sist, haha. 
Äsh nu känner jag att jag bara snackar massa onödigt, så nu blir det soffa och chips ist! 
Hörs sen eller så säger jag godnatt nu så hörs vi i morgon när jag vaknar ist. 
Saknar du mig så kan du försöka få kontakt med mig genom sms eller så, men jag lovar inte att jag svarar.
Tack för mig!




Kommentarer
Postat av: madde

Vill snacka med dig igen:) det va så lärsamt:) kjam

2010-02-20 @ 12:54:58
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0