Min dag

Tjenna!
Idag har varit en fin dag, blev först skridskoåkning och sedan bad. 
Skridskoåkningen gick faktiskt bättre än jag trott och jag kände mig till och med stolt över mig själv. 
Badet var rätt skoj, men blev lite långtråkigt efter ett tag.
Så dagen blev helt klart godkänd! 
Blev att ta sig till Falkenberg sedan, då det blev mat och en timmas promenad. Kom precis ut från duschen också, riktigt skönt. 
Blir inte så långt inlägg idag, för orkar inte sitta vid denna datorn för den är jobbig. Och min nya är i Båstad. 
Så snart blir det att träffa Tobbe, så vi får väl se när jag skriver igen!
Tack och hej från mig!



Två stycken i mitt blivande proffshockeylag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0