Min dag

Börjar faktiskt bli riktigt irriterad över att man inte kan logga in här när som helst, att sidan ofta ligger nere osv. 
Den gjorde det i morse när jag skulle skriva också, därför blir det så sent med första inlägget idag även om det inte var planerat så. 
Men iaf, nu är jag hemma och blogg.se fungerar för stunden igen. Idag har det varit matte som gällde, sen efter det blev det idrott med styrka. Jag och Linda var bäst!
Var inte så jobbig lektion iofs, men rätt lagom nu när jag inte är fullt frisk. Efter idrotten blev det att åka till donken för lite lunch och sedan vidare hem till min lärare Inger för att fika lite. Eller ha lektion kanske det heter.
Vi fick semlor och te, det var trevligt.
Vi pratade även om våran middag vi ska ha sen i slutet av terminen för lite folk utanför skolan, typ med vinprovning kanske osv. Jag blev tydligen utsedd till att vara ekonomiansvarig för det hela, eftersom jag går på matte C och då borde vara bra på att räkna. Men det ska nog gå fint, iaf så länge de andra i klassen samarbetar med mig och inte är så förbannat långsamma och sega hela tiden! 
Och just nu sitter jag här hemma, tänkte städa lite i köket så det blir fint nu innan lovet och så, men har inte riktigt kommit igång än men tror jag ska ta tag i saken nu! Hörs sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0