Min dag!

HejsanHejsan!
Nu vart man hemma från första dagen i skolan för denna veckan då, har gått fint får jag säga. 
Matten var väldigt seg och jag förtog inte mycket alls, men det är ju inte så ovanligt kanske.
Sen blev det projektarbete, gick lite bättre med det, men var inte speciellt skoj, har tröttnat rätt stort på det nu!
Sen blev det uppsattsskrivning om EU, gick nog rätt bra hoppas jag på. Gick in i min egna lilla värld och bara skrev, så vad jag skrev vet jag inte riktigt just nu, men det märker jag väl när jag får det tillbaka. Trodde jag skulle skriva i en halvtimma eller något sådant men nejdå, satt nästan i två timmar och skrev, känner mig duktig! 
Rätt kallt ute idag med, så var kanske inte rätt klädsel med leggings, men det var fint iaf! 




Har även funderat lite på hur detta med mobilbloggning fungerar, skulle vara lite skoj att prova det känner jag. 
Så det får bli nästa projekt, prova hur det fungerar och hur inläggen ser ut. 
Tack för mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0