Min kväll

Min Tobbe åkte hem för en liten stund sedan. Dumt att han jobba i morgon, ville ha kvar honom längre. 
Men mysigt var det iaf den stund det vara, blev att äta semlor med Jessica och två av hennes kompisar. Sen drog de hem, då åkte vi och handla så blev det att äta lite kycklingwok. 
Sen skulle han hem, han var lite trött och behövde nana lite innan han ska upp i morgon och jobba vid 5, stackarn! 
Men vi ses ju säkert till helgen igen, så inte många dagar kvar alls egentligen, det är bra!
När han sedan åkt blev det att ta en liten dusch, borsta mina tänder och sätta mig här. 
Fast nu känner jag mig helt plötsligt rätt ensam, det är inte så bra! 
Längtar lite smått till måndag när jag får klippa mig också, är rätt trött på mitt hår just nu, svårt att få fint ju! 
Men nu ska jag packa ner mig under täcket tänkte jag, kanske se en liten film eller bara vara allmänt social på msn. 
Hörs senare eller i morgon igen! 



Bilden är på fel håll och ser rolig ut, men den är fin på sitt egna lilla vis.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag ville ju stanna mycke längre!:( Jag tyckte ditt hår var väldigt fint idag iaf:D hela du var hur fin som helst idag<3

2010-02-16 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0