Mobilblogg

God morgon! Sitter vid frukostbordet just nu, dricker ett glas oboy och hoppas att Kerstin från expeditionen i skolan snart ska ringa och säga att skolan håller stängt idag så alla vi små barn får stanna hemma ist. Tror dock inte min önskan kommer genomföras. Är för övrigt väldigt trött, somna inte fören 3 inatt med anledningen att jag helt enkelt inte klarar av att sova själv vissa stunder, sen när jag lugnat ner mig över det så fick jag världens hosta och var tvungen att dricka vatten, men efter det somna jag hyfsat fort. Ska borsta tänderna nu och klä på mig, sedan springa till bussen och åka mot en två timmar lång mattelektion, det gillas inte! Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0