Mobilblogg

Nu var datorn avstängd och jag har krypt ner i min säng. Ska försöka tvinga mig själv att sova nu tänkte jag, anledningen till ordvalet tvinga är för att jag inte känner ro för att kunna slappna av och sova. Så får tvinga mig själv som så många gånger förut. Men positivt är faktiskt att detta är första gången på rätt länge jag känner såhär, så hoppas det dröjer lika länge till nästa gång. Men iaf, känner även att jag börjar bli hungrig nu, så får bli att gå upp imorgon och äta stor frukost innan jag ska klippa mig, undra hur jag ska göra..? Återstår att se i morgon. Men nu säger jag godnatt och så skriver jag mer om några timmar. Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: dimalim

försöker också tvinga mig att sova går inge vidare

2010-02-22 @ 01:57:50
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag hade gärna legat i en säng just nu även om jag inte hade kunnat sova:P men hoppas att du kan somna sen iaf!

2010-02-22 @ 02:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0