Mobilblogg

Mitt namn är Johanna och jag är nu en tjej på 19 år. Idag har jag fått en kladdkaka utav Jessica, så nu mår jag väldigt illa, för självklart var jag ju tvungen att äta upp hela! Att vara nere vid stranden var jättemysigt får jag säga, inte så farligt kallt ändå faktiskt. Det enda som kunde varit ett litet störande moment kan ha varit jag, tror knappt jag var tyst en sekund från det att jag hoppa in i bilen tills dess att jag hoppa av hemma igen två timmar senare. Men tror allt det uppskattades lite iaf. Nu lever jag på sockerkick och tror knappt jag kommer somna inom den närmsta timmen iaf, men borde försöka. Tack till er som var med nere vid stranden, skitmysigt! Detta borde vi göra om! Godnatt, nu ska jag försöka lugna ner mig lite, finns ju ändå ingen kvar att prata med. Haha kommer säkert börja prata med mig själv nu med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0