Mobilblogg

Nu tog jag tag i saken och tänkte kolla upp detta med mobilblogg, väldigt segt går det innan man kommer in. Men än så länge verkar det ju fungera iaf. Annars tänkte jag faktiskt lägga mig och sova en halvtimma eller så nu, sen ta en dusch kanske, eller äta kvällsmat kanske, får se. Ligger just nu i min säng under täcket, riktigt mysigt får jag säga. Undra om det fortfarande snöar ute, skulle inte kunna tänka mig att det slutat, kändes inte så när man tittade ut innan iaf. Tänkte knäppa av några bilder på vårt fina vinterbåstad sen också, fast får kanske bli i morron om det hinner bli för mörkt innan jag får för mig att lämna mig värma och allt för sköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0