Mycket Tobbe, lite header

Nemen hoppsan, man lyckades komma in. Har försökt om och om igen sen jag kom hem för någon timma sedan, men först nu lyckas man. Men bättre sent än aldrig sägs det ju. 
Har ju, som jag nämnde, inte varit hemma så länge. Tobbe kom hit igår och sedan blev det att ta oss till honom mitt i natten. Lite små svårt i backen, men det gick.
Så blev iaf att sova hos honom inatt och att vara med honom idag. Har bakat kladdkaka, gjort pannkakor och tagit en liten promenad. Redigt kallt var det, men friskt. 
Pannkakorna hade jag ju gått och längtat efter sen i torsdags då vi (eller kanske jag) bestämde att vi skulle äta det, så det var riktigt fint och gott. Fast Tobbe åt bara alla prickiga, han är bra skum han.
Så nu när jag inte kunde ta med honom hem så fick jag iaf låna en tröja. Dock fick jag egentligen låna den för att det var kallt och jag skulle slippa frysa, men det låter finare om man säger att jag fick låna den för att slippa sakna honom så mycket, så det låtsas jag. 

Vill för övrigt göra en ny header (bilden där uppe, som just nu är på mig), men vet inte om jag ska ha
* En bild på mig
* Flera bilder på mig
* Olika bilder med folk som betyder lite mer (har dock inga sådana just nu)
* En bild som symboliserar mig men som inte är jag
* Bara en text.
Så helt enkelt, jag har ingen aning om hur jag vill att den ska se ut, vet bara att den ska vara rätt enkel men ändå snygg och tilltalande. Tips, råd eller förslag någon?

Kommentarer
Postat av: AiM = Anton Ivo Marin

En bild som är på flera pers som betyder mkt :D:D:D det kan va fiiint!!

2010-02-21 @ 23:16:28
Postat av: Toobb

Bilder på dig är aldrig fel:) men bilder på fler personer kan ju också vara trevligt:)

2010-02-22 @ 06:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0