Mys!

Har inte mycket att säga just nu, först vill jag ursäkta mig för en totalt värdelös uppdatering igår, men hade inte tillgång till datorn speciellt mycket och tänkte inte på mobilbloggning. 
Sen vill jag tacka för en fin kväll, eller mer dag och kväll, igår också. Riktigt mysigt, hade kunnat stanna flera dagar till. Så hoppas vi snart ses igen! Helt otroligt mysigt. 
Problem uppstod ju dock när det blev att säga hej då, förstår inte varför det ska vara så svårt att skiljas från någon på det sättet, ville aldrig släppa och gå. Så ännu en gång, tack för igår!

Kommentarer
Postat av: Bara lilla jag

Tack så himla mycke själv!^^) de va en supermysig dag!:D tråkigt att jag va tvungen att jobba idag bara:/

2010-02-05 @ 14:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0