Nytt utseende

Har suttit och pillat lite med bloggen nu, nytt utseende typ. 
Eller ja, lite ny nyans på färgen på vissa ställen och menyn på vänster sida ist för höger som innan. Ville även ha bort den gråa, eller vad det nu är för färg, saken på höger sida, för känner inte att den är speciellt snygg där. Men blev inte riktigt klok på hur man skulle göra, om det ens gick. Så jag gav upp efter en stund. 
Tror man får ändra bredden på hela bloggen då, men då blev den alldeles för smal och det var inget snyggt och inte speciellt smidigt när man skulle läsa lite större inlägg. Så jag lät helt enkelt bli att ändra bredden. 
Som du då kanske redan har tänkt ut så lät jag bli att göra det sista på projektarbetet, för jag förstod inte riktigt hur man skulle skriva så tänkte att jag snackar med lärarna på måndag om det ist så skriver jag nog rätt snabbt ihop det till veckan som kommer. 



Även denna gång en favorit i repris.
Anledning: Jag är för lat för att orka lägga tre sekunder på att hitta ny bild och ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0