"och" och "men"

Såja, Emma är hämtad sen några timmar tillbaka, städningen är nästan klar, får räcka för idag iaf. 
Så har blivit lite msn sen ikväll typ, inte så händelserik kväll då med andra ord. 

Dock har jag tänkt på en liten sak, i mina inlägg här börjar jag vissa meningar, rätt många faktiskt, med orden "och" och "men". Varför jag gör detta förstår jag inte, eftersom man inte ska börja meningar med de orden i det svenska språket egentligen. Jag brukar aldrig annars göra det i andra texter. Bara just här i bloggen. 
Jag känner att det är lite småstörande faktiskt, fast kanske bara är jag som tänker på det?
Ska jag vara helt ärlig blir jag total hjärndöd ibland när jag skriver här så vet inte hur jag ska kunna börja mina meningar om jag inte får använda mig utav "och" och "men". Borde bli bättring på den fronten känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0