Pannacotta, bilder och apelsiner

Nu har man både dammsugit, tvättat två maskiner tvätt, eller den ena håller på just nu, och gjort baileyspannacotta.
Pannacottan ska användas i morgon då det är kalas för lilla mig. Jag gjorde en till dig med Tobbe ifall du vill komma efter du slutat.
Så nu sitter jag här och funderar på att äta en apelsin, blev sugen på saft också.
Det har även slutat snöa nu, så nu är det jättevitt och rent och fint igen ute!
Tänkte även rensa bort allt från den andra datorn, mest för skoj skull. Men kom på att jag har min hårddisk i Båstad så kan inte lägga alla saker någonstans så jag får helt enkelt vänta med det tills efter lovet eller något.  

Blev även att egopixa lite med min cam. Har dock inget smink (inte för att mina ögon syns bakom håret, men iaf) och håret är icke fixat heller, har även min älskade brors jättefina tröja på mig. Men folk säger att jag är fin precis som jag är, så därför blir det lite bilder nu. 
Kortfattat; här är jag, helt naturlig! 




Och nu ska jag ta mig en apelsin och sitta och titta ut genom fönstret när de skottar bort snön från våran backe utanför huset. Spännande liv jag har känner jag!

Kommentarer
Postat av: Tobb

Va duktig du är då! Så himla flitig:P blev pannacottan bra?:) jag kommer så gärna så:D fast jag lär väl inte komma förens vid 22.40 eller något sånt då:P

2010-02-19 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0