Planering med Emma

Har precis samtalat med min lilla vän Emma i telefon, trevligt får man säga. 
Dock var det lite svårt att få prata med just henne. Först ringer jag till hennes mobil och då svarar hennes mamma och så har de tydligen bytt nummer, så ringer jag till hennes mammas nummer ist och då svarar hennes syster. Blev lite smått förvirrad, men sen fick jag iaf prata med Emma.
Blev att bestämma lite inför Göteborgsresan på torsdag och även lite om stranden inatt. 
Så nu är det bara att försöka få tag på Frida med och överföra all fakta till henne och se om hon faktiskt har insett att hon har lovat mig och Emma en heldag på torsdag. Hon kommer ångra sitt val, precis som alltid. Haha. 
Nu ska jag starta om Winnerbäckskivan och sminka mig lite, sen ringa Frida. 
Hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0