Projektarbete är dåligt påhitt!

Projektarbete är tråkigt! Och det är flera miljoner papper att skriva ut nu med så det tar flera timmar, minst!
Ska bli skönt när man får lämna in det och känna sig klar, projektarbete är ingen bra idé känner jag, det tar bara fram massa stress hos oss små barn, stress är inget skoj! 
Haha känner att jag bara klagar just nu, men man har faktiskt rätt att klaga ibland! och det är orättvist att våra lärare ser detta med projektarbete som något så viktigt när det sen finns dem som knappt ens behöver göra något alls. Det gillas inte!
Men nu ska jag iaf skriva ut mitt arbete på typ miljoner sidor, sen ska jag nog äta något och sedan försöka börja skriva på diskussionsdelen, även om den känns jättejobbig. 
Hörs!



Favorit i repris på bilden idag!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahahaha Johanna me Stora Tröjan hihihi xD

2010-02-06 @ 13:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0