Projektarbete och en onödig kontakt på msn

Såja nu blev det lite tyst här i huset igen. Först var ju Emma och Linda här och åt lite, sen gick jag och duschade och när jag kommer ut från duschen har det tydligen bildats lite fest här. Kände mig inte riktigt peppad på att haka på sådär nyduschad och "fin", så stängde in mig på mitt rum, haha så rolig är jag! 
Bestämde mig iaf för att försöka göra klart metoden på projektarbetet, känns som att projektarbete är det enda som kretsar i mig och mitt liv just nu, men känner inte för att sitta massa med det i helgen så kan lika gärna göra det nu under veckan när jag får tid, det ska ju göras i vilket fall som helst. 
Blev att fixa till den och lite andra saker, sen skulle jag precis börja på sista punkten på resultatredovisningen då jag fick himla lust att skriva blogg ist. Varför vet jag inte riktigt eftersom jag inte har mycket att säga i vilket fall som helst. 
Imorgon är det sovmorgon som gäller, så känner att jag borde tvinga mig att vara vaken lite till och plugga det sista med, så är det inte alls mycket kvar att göra när jag kommer hem. 
En annan lite "intressant" sak är att det just nu loggade in en tjej på msn, med namnet "Nån kåt tjej?", då blev jag lite fundersam. Varför i hela friden har jag henne på min msn? Hon lär ju inte få ut mycket av att ha mig som kontakt och jag får ju ut precis lika lite av att ha henne som kontakt, varför låter jag henne ändå vara kvar, och sitter och läser hennes namn kväll efter kväll och tänker alltid att jag borde ta bort henne, men aldrig gör det. 
Det är konstigt hur lat man är ibland, hur jobbigt är det att lägga tre sekunder på att ta bort en kontakt liksom? 
Menmen, hon får helt enkelt stanna ett tag till, mest för att jag är så förbaskat lat just nu och inte orkar lägga tid på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0