Promenad

Precis inkommen efter en liten promenad till Ica. 
Frisk luft är ett måste för att man ska bli frisk känner jag, så bestämde mig för att gå ut en sväng och kom på att vi behövde handla lite, så tog det i samma runda. 
Dock var det inte speciellt skönt på vägen dit, då jag fick gå i en fart som kändes att jag gick bakåt ist för framåt för det gick så långsamt. Anledningen till denna väldigt osmidiga fart var att det kändes som jag skulle spy varje gång pulsen gick upp lite. Men man blev lite van vid känslan och kunde öka farten en del på vägen hem igen.
Lagom på vägen hem trillar jag ner i en killes armar, bokstavligt talat, för han höll på att skotta bort snö på strandpromenaden där jag gick, så var det jätteliten yta mellan honom, hans bil och snön.
Så tänkte han ju tydligen att jag skulle lyckas gå mellan honom och snön. Vilket inte gick så bra då jag halkar till på snön och trillar rätt in i honom och han fångar upp mig och säger "hoppsan hejsan, vilken tur att jag stod här och fångar upp dig, hahah" och jag svarar "hahah joo, men hade du inte stått där hade jag aldrig trillat" så svara han "haha så sant, så sant". Sen gick jag hem. Lite småskoj sådär. 
Nu blir det att äta lite tänkte jag, mat är med viktigt för att bli frisk och eftersom jag är allmänt sämst på att äta, speciellt när jag är sjuk så är det bäst att passa på när jag har ork och lust för det. 




Kommentarer
Postat av: T

Va du är sööt!:D

2010-02-16 @ 07:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0