Roa mig?

Nödvändig dag i skolan idag? Nej, först matteprov där jag garanterat har dragit på mig ett ig, sedan idrott där det blev lite minitennis och sedan lite springa och styrka så det kändes som jag skulle spy upp mina lungor, man borde kanske inte vara med på idrotten när man har ont i halsen? 
Sen blev det lite lunch och de sista två lektionerna var inställda på grund av att lärarna har blivit insnöade hemma och inte kunde ta sig till skolan. 
Men jag klagar inte på att komma hem tidigt inte, nu kan man ju vila en stund och sedan plugga kanske lite och äta och packa i lugn och ro.
Tycker ju iofs att någon kan komma hit och roa mig ist,
snälla





Kommentarer
Postat av: T

Nice att slippa lektioner:D Jag kommer gärna o roar dig en stund^^ fast frågan är om man kommer någonstans i snön:P

2010-02-03 @ 15:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0