Sakna

Jag är trött men kan inte sova, varför vet jag inte. 
Vill prata med Tobbe, har egentligen inget speciellt att säga honom. Vill mest bara tala om att jag saknar honom. 
Tobbe, jag vill ligga i din famn just nu. Kunna ligga och titta på dig. Studera dig noga. Bli helt varm i kroppen av att se dig. Krypa nära dig. Känna hur gott du luktar. Vill ligga så nära, känna känslan att jag är stolt över att få vara din. Överlycklig att få vara din. Vill tänka tanken "vad ser han i mig, varför just mig?". vill pussa dig lite lätt och sedan se dig sova så skönt. Ligga nära dig och somna i din famn. Känna mig trygg och speciell. 
Tobbe, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: T

aaw! Jag saknar dig med som bara den. Kunde knappt somna igår utan dig här. Saknar att ha dig vid min sida. Saknar att ha dig att hålla om o pussas på! KOM HIT!<3 <3

2010-02-24 @ 10:21:20
Postat av: madde

Aww du har den bra:)<3

2010-02-24 @ 11:06:50
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0