Snö, snö och åter snö

Precis utkommen från duschen, mycket skönt var det får jag säga. 
Det trillade även ner hur mycket snö som helst från vårat tack precis när jag satte mig här, lät så högt att jag först trodde det var själva taket som trilla ner över mig, haha tur att det inte var så iaf!
Tycker även att de kan komma hit och skotta bort snön från våran backe, annars blir det lite svårt att ta sig upp där sen när man ska ut och köra. 
Kväll är det kalas som gäller, om jag inte redan sagt det. Eller iaf om gästerna lyckas ta sig hit i snövädret. 
Jag var även ute innan och pulsade runt lite i snön i skogen, snö långt upp på låren på mig så det var lite små svårt att ta sig framåt utan att trilla, men det var rätt skoj iaf.
Försökte även ta en liten fin bild på det snöiga landskapet, men kunde inte ta mig upp på kullen och nedanför så blev alla bilder bara helt vita typ. Så inga bilder här inte. 
Dock lyckades jag åstadkomma en snölyckta, redigt fin om jag får säga det själv! 
Kanske ska man ta och sova någon halvtimma nu, blev väldigt trött när jag satte mig i sängen,
haha känns som jag är väldigt trött väldigt ofta nu för tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0