Snö, snö och åter snö!

Hemma i Falkenberg igen då, det ligger en tre meter hög snöhög utanför min backe vid mitt hus och det trillade ner flera miljoner liter snö på mig när jag kom hem, grattis och tack till mig för ett lyckat välkomnande till Falkenberg. 
På vägen hem idag såg jag en gubbe som skotta snö från taket, är det normalt? 
Dagen idag har för övrigt varit bra, började skolan 9.50 och slutade igen 11.30 typ, skönt!
Så nu sitter jag hemma med världens mest långsamma och störande dator, enbart för att jag är så lat att jag inte orkar släpa min dator fram och tillbaka längre, men denna här hemma är ju jobbig så blir kanske att börja ta med sig den nya överallt ist. 
Nu ska jag iaf ut lite, så hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Stefan

haha nja skotta snö från taket kanske han gorde för han är räddf att de ska rasa !!! hahaha xD

2010-02-05 @ 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0