Spännande

Godmorgon alla glada och alla mindre glada!
Solen skiner och snön ligger stilla, borde man ta sig ut på en promenad kanske? 
Fast först blir det nog lite frukost och en dusch. 
Tycker det är lite intressant, för när jag somnade igår så var mitt rum helt släkt och svart. Man såg ingenting alls. Sen vaknar jag idag och lampan på mitt skåp lyser. Den har då på något vis tänt sig själv inatt, för jag är helt hundra procent säker på att den inte lyste inatt. För jag låg faktiskt och tänkte tanken på att det var väldigt mörkt i mitt rum så man inte märkte skillnad på om man tittade eller blundade, för det var samma svarta. 
Så då är frågan, hur har lampan lyckats tända mitt i natten utan att någon rört den? 
Det kommer jag nog aldrig få svar på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0