Stranden!

Tog min kamera, en Winnerbäck skiva och min jacka och åkte ner till stranden. 
Fint var det där nere, men lite speciellt att gå ner på stranden och inte höra några vågor som slog. 
Hur mycket is som helst och även snö i massor, dock var det inte överflöd av människor precis. Det var jag och havet mot världen! 
Var nog lite klumpig av mig också, först tappar jag ner kameran i all snö, så försöker jag få den torr och fin igen och då tappar jag ner mobilen i snön. Sen när jag kom hem och skulle plocka fram nycklarna så tappar jag ner mobilen i snön ännu en gång. Men de lever ju, både mobil och kamera så ingen fara skedd här inte!




Kommentarer
Postat av: Stefan

Hahahahahaha!!!!!!

2010-02-07 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0