Svåra val här i livet

Nu har jag ungefär tre alternativ att välja mellan.

Alternativ 1: Logga ut från msn, stänga av datorn och sova samtidigt som Anton ska göra det.
Positivt med det: Somnar i bra tid vilket kanske leder till att jag vaknar i bra tid i morgon och är pigg då. Jag slipper märka att jag inte pratar med någon på msn, slipper på det viset känna mig så ensam. 
Negativt med det: Är inte speciellt trött nu och gillar inte att försöka sova när jag inte är det minsta trött.

Alternativ 2: Stanna kvar på msn och sitta och kolla runt lite överallt på internet och alla dess sidor, som jag egentligen redan har studerat miljoner gånger innan ikväll. 
Positivt med det: Svårt att hitta positivt med det.
Negativt med det: Känner mig allmänt ensam när jag inte har någon att prata med, blir allmänt uttråkad eftersom jag inte har någon ny rolig sida att besöka. Sitter uppe helt i onödan och vänder på dygnet utan någon som helst anledning. 

Alternativ 3: Logga ut från msn och allt annat, spendera tid genom att testa alla spelen som finns på datorn, alternativt hitta något mycket intressant och tilltalande spel på internet jag kan uppskatta och fördriva tid med.
Positivt med det: Kan fördriva mycket tid, även roas utav det i framtida lägen och slipper känna mig så uttråkad.
Negativt med det: Aldrig bra att bli beroende av spel. 

Tror dock inte jag kommer välja alternativ nummer två, men trean låter rätt tilltalande. Även ettan känns lockande. Får nog helt enkelt se när Anton planerar att sova. Kanske har jag hunnit bli trött tills dess, kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0