Trevligt igår!

Godmorron!
Då sitter man här igen och äter sina frukostmackor och dricker sin morgonoboy, trött som få är jag också men piggnar kanske till under dagen, eller iaf under stunden då jag blir tvingad att gå ut i snön och kylan. Har nog kommit ännu mer snö under natten, det höll på att snöa när jag gick upp för en stund sedan, vet dock inte om det fortfarande håller på. 
Hade ju liten gäst här igår kväll, mycket trevligt får man säga!
Så Tobbe, du är välkommen tillbaka precis när du vill! Fast nästa gång får du följa med ner till havet, för det är fint där. Så tack för sällskapet och så.

Men nu måste jag springa och borsta tänderna och klä på mig.

Kommentarer
Postat av: T

Tack så mycket!:) Jag kommer gärna och hälsar på igen^^) o promenera vid havet låter väldigt fint det:D

2010-02-02 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0