Orkar inte!

Orkar verkligen inte plugga idag, vill ha en anledning för att slippa det, en riktigt bra anledning! 
Har precis duschat en riktigt varm dusch och försökt rensa bland lite tankar. Det går rätt bra just nu känner jag, får lite hjälp på traven om man kan säga det så, betyder mycket! 
Det känns helt segt att det enbart är tisdag idag, skulle kunna gissa att det var iaf onsdag. Vet inte vad det är, egentligen borde man ju tyckt att måndag gick fort eftersom Tobbe var här, men känns ändå som att jag varit i Båstad mer än iaf två dagar. 
Kanske blir det så segt eftersom jag inte gjorde speciellt mycket i helgen, fast det var rätt skönt det med! 
Har ju även blivit smittad av Jessica eller något nu, så har ont i halsen och tappar rösten till och från om jag pratar för lite och min näsa rinner. Men hoppas på att det nog ska gå över snart. 
Nu måste jag iaf gå och skriva mina lappar till klasstiden i morgon, så hörs!

Kommentarer
Postat av: Stefan

mmmm så kan de ju vara i bland!!!!

2010-02-02 @ 23:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0