Snöstorm på väg, igen!

Hemma från skolan nu, fick sluta tidigare bara för jag är så bra och redan gjort mitt arbete i natur och för att jag och Emma var så snabba på att svara på frågorna och för att det är snöstorm på gång så vår lärare tyckte det var bättre att vi blev insnöade hemma än i skolan. 
Hur många gånger denna månaden, eller det är ju iofs ny månad nu, men detta året ska det bli snöstorm? 
Då menar jag inte när det är lite snö som kommer, utan då menar jag verkligen att de varnar för dåligt väder och att man ska stanna inne. 
Dagen i skolan var iaf väldigt seg, först kök och sedan natur, naturen varade ju iofs inte så länge, men köket var segt. Men nu är jag ju hemma och borde plugga matte, projekt, datakunskap, idrott och skriva lappar till klasstiden i morron som jag ska hålla i.
Matten kommer jag ju iofs inte förstå i vilket fall som helst, projekt kan jag ta om jag hinner, annars mer i morron, datakunskap kan jag även det ta en annan gång, idrott går nog rätt fort och skriva lappar är ett stort måste, men går nog rätt fort om jag bara kommer igång med dem. 
Men nu ska jag iaf försöka genomgå en mirakelkur, vet inte vad denna ska gå ut på men iaf, så att jag slipper ha så förbaskat ont i min mage! Så Simon, du får helt enkelt sätta dig på tåget och komma hit nu, du brukar lyckas bota det mesta konstigheter på mig, allt från typ magont, när jag är ledsen, när jag är arg, när jag drömmer eller känner mig förföljd. Du är helt enkelt väldigt bra på att ta hand om mig, är nog därför jag är din bääbis!




Kommentarer
Postat av: simon

Hihi ja jag får nog komma och ta hand om dig lite!:O

2010-02-02 @ 16:17:08
Postat av: johan:)

du har någon på magen:O

2010-02-02 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0