19 år idag!

Idag har det varit en bra dag, är ju min födelsedag och allt. 
Först fixade jag praktikplats, såhär tidigt ute har jag nog aldrig varit innan. Nu borde Inger bli redigt stolt över mig!
Sen har jag shopat kläder med mamma i Halmstad, riktigt fina grejer vi hittade. 
Sen köpte vi även en balklänning, dendu det var du inte beredd på va!?
Det är min dag i korthet fram tills nu, sen blir det att vara med Tobbe och sova där inatt och imorgon blir det Göteborg med Emma och Frida, så känner att det kan komma bli lite dålig uppdatering den närmsta tiden. Men ska försöka berätta allt, iaf sen när jag får tid. 
Nu ska jag prova kläder och se hur det jag köpte idag ser ut och vad jag ska ha på mig i morgon. 
Hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0