Min dag

Redigt dålig uppdatering idag, det ursäktar jag mig för!
Men har faktiskt gjort annat än tänkt på bloggen idag, och eftersom jag driver denna blogg för att få ut mina känslor så känner jag mig inte speciellt tvingad till att skriva hela tiden utan mer när jag själv vill det. Därför är det inte mycket uppdatering idag och jag borde egentligen inte ens behöva ursäkta mig. 

Men iaf, nog tjatat om det. Idag blev det först liten promenad med moder min nere vid havet, mysigt!
Sen efter det blev det att åka pulka med Stina, det där med pulka är rent självmord! Förstår inte hur man som förälder sätter sitt barn på tre år att åka ner för en backe.
Men okej, de på tre år kanske inte riktigt åker i såna backa jag och Stina roade oss i. Men iaf, jag var ju livrädd innan vi ens hunnit komma någonstans! 
Visst, sen är jag rätt mesig av mig och är verkligen totalt livrädd för allt med lite fart och snurr i, så det kan ju ha en lite negativ del i det hela, men iaf totalt livsfarligt i mina ögon!
Livsfarligt, men herre gud så skoj! Världens leende på både mig och Stina under hela tiden, var nog tur att det enbart var vi två i backen. Hade vi delat den med mindre barn lovar jag att det ändå hade varit jag och Stina som tyckt det var roligast av oss allihopa. 

Sen blev det iaf att gå hem och äta lite, sen packa och ta sig ner till Båstad för ännu en ny vecka. Tror dock den kommer gå rätt fort, för är bara fyra dagar, varav en går ut på att åka skridskor och att bada. Sen har vi inte allt för mycket läxor heller så det är skönt. Och bäst av allt, jag har något att se fram emot till helgen! 



En Stina som gör en snöängel i alldeles för mycket snö.

Kommentarer
Postat av: stina

haha, jag märkte minsann inte att du smygfotade mig :p

2010-02-08 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0