Vill införa en ny lag!

Nu tycker jag att vi bestämmer att vi ska kasta en sten i huvudet på mig, inte så hårt så att jag tuppar av och dör på heltid, men kanske så att jag glömmer bort lite lätt hur man använder sin hjärna för att tänka.
Bara för en liten stund eller så. Typ fram tills i morron skulle sitta fint! 

Vill egentligen också tacka Simon för smsen som du alltid låter mig somna till och smset inatt som jag fick vakna till, för dig kanske de inte betyder någonting, men för mig betyder dem, de hjälper mig mycket! 
Du är en fin vän som får mig trygg och du vet mina problem på nätterna, vilket gör att jag kanske vänder mig lite mycket till dig vissa stunder, men det är bara för du varit med om hur jag kan bli och jag behöver inte förklara så mycket, bara be om hjälp eller att du bara pratar med mig en stund. 

Gillar verkligen detta med sms på natten, de sms där man får vakna på morgonen och inse att någon faktiskt tänk på en under natten, kanske till och med saknat en lite. Man känner sig så glad då, det känns så mycket lättare att gå upp på morgonen när man vet att det faktiskt finns folk som bryr sig och tycker om en! 
Så att skicka ett sms till Johanna någon gång då och då och berätta att man saknar henne, att man tänker på henne eller att man bara ville se hur hon mår, det borde vara lag på det! 



Kände att bilden var lite passande till hur jag känner mig just nu,
som att någonting är i vägen för ett leende.

Kommentarer
Postat av: simon

Klart jag finns här och försöker vara till lite hjälp om jag kan. och självklart betyder allt jag skriver till dig, som de smset du fick inatt, du betyder mycket, glöm aldrig de!

2010-02-03 @ 23:57:38
Postat av: din stinis

håller helt med! brukar stänga av mobilen innan jag får svar när skrivit godnatt till folk eller speciellt till simon för då har man något som gör en glad på mornen :)

2010-02-04 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0