20 kg tyngre?

Godmorron!
Vakna idag vid 10 och var jättepigg, borde gått upp då men nej, då ligger man kvar bara för det är så varmt och skönt och sedan helt plötsligt somnar man om igen, och vaknar sedan vid halv 12 och är trött. Vad hände där, vart tog det pigga vägen?
Men nu ska man la inte klaga över det, jag vet ju både de som inte fick sova alls inatt fören tidigt på morronen och de som skulle gå upp vid 8 även om de satt och var social med mig ett tag in på nattens timmar. Så jag är kanske lyckligt lottad som både kunde somna när jag ville och gå upp när jag ville. 
Än har det inte blivit att vara ego med kameran idag, borde ju kanske duscha och sådant trevligt först, men det kommer bilder, det vill jag lova! 
Köpte ju även en ny tröja igår som jag har blivit tillsagd att ta bild på, så får nog bli så. 
Är för övrigt extremt sugen på godis, hade jag haft något hade jag kunnat äta mig 20 kg större på enbart fem minuter dock har jag nu inget godis alls, så får helt enkelt stanna kvar i mina kilon som jag är just nu, kanske tur det egentligen?
För undra egentligen hur jag hade sett ut om jag gått upp 20 kg, undra om folk hade tyckt det var sött på mig eller om jag hade blivit, vad ska man säga, mindre attraktiv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0