21/1- Torsdag, nummer 2

Hemma från lite träning nu, det var härligt! Hade tur med, det var fullt när vi kom dit, men fick gå in iaf bara för vi såg så snälla ut!
Blev även en skön liten dusch efter det och snart ska jag äta lite, väntar bara på att mamma och pappa ska komma hem först. 
Jag hade något som jag ville skriva, men jag minns det inte nu längre, illa!
Mitt internet är segt också, kunde knappt logga in här, Panik typ! 
Fast hade ju kanske inte varit så panik iofs, eftersom jag typ inte har något att säga iaf och bara snackar massa skit. 
Mitt magonda övergick i hunger nu med, så det är skönt! 
Har även märkt att jag är med på bild på skolans hemsida, mycket intressant bild må jag säga.
Men nu kom de äldre hem, så nu ska jag ner och tigga mat! 
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Stefan

´Hahaha blev de nån mat då????

2010-01-21 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0