3/1

Tjao!
Var ju typ någon dag sedan jag skrev och så nu, men var ju och tittade på Avatar med bror min och hans kompisar. Den var rätt nice faktiskt, visst hela grejen var väl att de var i 3D, annars hade det inte vart så speciellt kanske, men filmen i sig var bra och ännu bättre när den var så välgjord. Helt klart något man borde se om man inte sett den! Så säger som bror min "helt klart värt pengarna!"
Sen efter bion blev det att hälsa på Oscars lille vovve, som jag dock inte minns vad den heter, men söt va den iaf!

Igår hade vi lite grillkväll här hemma med lite folk, lite speciellt var det, men fint!
Och idag har man vart i Halmstad för att släppa Marcus vid bussen för han ska hem, det kändes riktigt jobbigt! Kommer sakna honom mycket!

Har även vart ute på en liten promenad i kylan med mamma. Annars händer det inte mycket, ikväll händer det nog ingenting typ. Och övrigt i veckan är inget planerat alls, känns väldigt segt och tråkigt och meningslöst med lov, Trodde aldrig jag skulle erkänna det ens för mig själv.

Nu sitter man och pratar med Johan lite på msn, kommer fram till att det är bra om man heter nästan lika, för det känns mycket lättare då,
hahah lite skumma tankar kanske. 

Sen igår kom jag också in på tanken att om jag vore en banan, då skulle jag vilja vara en grön banan, så jag fick leva längre. Och sen när jag väl blivit gul och mogen så skulle jag vilja vara en sådan som ligger i korgen bredvid för barnen i affärerna, för jag vill inte att folk ska betala pengar för att få äta upp mig. Liksom är jag född som banan så får jag ju leva med tanken att jag kommer dö genom att någon äter upp mig, och då vill jag hellre bli dödad av ett litet barn som är glad över sin banan än att bli dödad av en person som typ tuggar i mig på en tugga.
Hahah tror jag tänker lite mycket ibland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0