4/1

Hemma nu från en liten fin kväll hos Emma, blev att äta lite och sen snacka massa, Frida var också där så det var riktigt trevligt må jag säga! 
Vi ses alldeles för sällan egentligen, eller inte jag och Emma kanske, men Frida träffar man nästan aldrig. Men de är kul när det väl blir. 
Hade ju faktiskt planerat att vara lite duktig och sova nu när jag kom hem, men självklart försvinner ju det trötta medan man kör hem och nu är man inte trött ett dugg längre.
Så just nu sitter man och lyssnar lite musik och snackar med lite folk på msn, fick för övrigt en länk till någon sida med massa snygga kläder från Anton så får väl bli att spana in den nu med! 

Känner också att folk är rätt dåliga på att kommentera i bloggar nu för tiden, hade ju kanske inte suttit helt fel med en liten kommentar då och då, eller ett litet tips på nått man kan skriva om eller någon fråga, eller vad som helst egentligen. 

Har även kommit fram till att jag saknar Sthlm och att det hade vart massa mys att åka dit igen, så hoppas på att de blir av snart! 

Tror det kommer att snöa i natt, det kändes lite så när jag körde hem innan, men jag vill inte ha mer snö nu, för nu vill jag ha vår!

Kommentarer
Postat av: Stefan

De låter ju riktikt trevligt ju!!!

2010-01-05 @ 00:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0