Allt och ingenting.

Dålig uppdatering, jag vet, men har faktiskt inte känt att jag haft något att säga. Men kände att jag kunde meddela lite vad som händer i mitt liv just nu iaf.
Igår blev det en mysig liten filmkväll med Johan, filmen i sig var totalt värdelös men det var kul iaf. 
Kom hem vid halv 3 inatt något och somnade med ett leende på läpparna, kändes skönt.
Sen vakna jag idag och följde med mamma in till stan, blev att köpa en tröja. Tänkte tagit bild på den och visat, men har inte gjort det och nu hinner jag inte. Imorron kanske. 
Nu håller jag på att fixa mig för ikväll blir det utgång på grand. Hoppas även på att Andreas kommer dit och att man hittar Frida. Blir självklart den nya tröjan på sig också!

Har förövrigt bestämt mig för att jag inte mer ska gråta över någon som inte ens bryr sig det minsta tillbaka och inte ens kan ge mig ett "Hej hur är det?". Känns så fruktansvärt onödigt att gå runt och må dåligt och vara ledsen över det som hänt när det egentligen inte ens gav mig det jag behöver. Det enda jag ville ha var att känna mig som en flickvän hela tiden och inte bara de stunder det passa honom och helt plötsligt stod man ensam kvar. Har även försökt prata för att behålla honom som vän, även om det kunde kännas jobbigt ibland, men jag försökte. Men svårt att försöka när han inte försöker tillbaka.
Så vill han ha mig som vän så får han prata med mig, för jag pratar gärna!

Måste dra mig nu tror jag. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: johan:)

jaaaa, den filmen var dålig men du vet att det gäller att kolla med rätt människor:D

om han nu är så dum o inte vill ha en så bra vän som dig så e de han de e fel på o inte dig johanna!!!

och du har ju andra vänner att prata med:P

till exempel: MIG:D

du vet att jag gärna pratar med dig och om de händer något så lyssnar jag mer än gärna:)

P.S: de var första gången jag somna utan problem:D

tack för en fin kväll<3

Måste göras oftare:)

2010-01-16 @ 23:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0