Bal och drömmar!

Hej och hå och godkväll!
Jag vet inte, men jag börjar av någon dum anledning bli lite smått stressad över balen senare i vår. Det är så himla mycket snack om klänningar och dejter hit och dit, jag har varken klänning eller dejt, är jag sen ute eller är det alla andra som är tidiga? Ser jag kanske för lugnt inför detta eller är det alla andra som överdriver allt? 
Jag vet faktiskt inte, men jag får inte heller riktigt orken till att leta klänning, på något sett känns det onödigt när jag inte ens har dejt. Men vem i hela friden ska man fråga om han vill gå med mig? 
Kanske låter lite ytligt, men alla vill ju ha en snygg dejt, för alla strävar ju efter att bli det paret som alla andra tittar på och tänker "oh så fina de är". 
Och jag har alltid, eller iaf sen den åldern då man började tänka på sin bal, velat att just den där "han" ska komma fram och fråga mig om han får ha äran att ha med mig på bal, sen om det är hans eller min bal det handlar om, det har jag inte lagt så många tankar åt. Har bara sett framför mig känslan av att bli tillfrågad, att få känna mig speciell. 
Så inatt ska jag drömma om att just "han" frågar mig om han kan få äran att följa med mig på min bal, och självklart önskar jag att min dröm går i uppfyllelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0